Beter şarkılar listesi vol. 2

Hello arkidişliiirrrr 👋

 Hoş geldiniz beter şarkılar listemize 👏
Serinin ilkini Dertli Dostum da başlatmıştık, Buradan ulaşabilirsiniz.

  Serinin ilkini paylaştıktan sonra  bir kaç arkadaşımız Ümit Besen'in listede yer almasına baya kızmış. Ama ısrarla tekrar edeceğim. Şarkıcı adına bir şey söylenmedi ve bu liste sözlerin komikliğinden dem vurdu, bu yüzdendir ki tekrar tekrar söylüyorum listemizde yer alan şarkılara ve sözlerine odaklanın.
 Kimse benim sevdiğim yada sevmediğim şarkıcıları, sanatçıları, aktörleri vs. sevmek yada sevmemek zorunda değil. Aynı şekilde bende sizin sevdiklerinizi yada sevmediklerinizi sevmek zorunda değilim. Bu konuda anlaşalım lütfen.😊
 Hatta size örnek olarak en basitini vereyim; Tarkan çok sevdiğim bir şarkıcıdır. Ama "Kıl Oldum Abi"şarkısı berbat şarkılar listesinde ilerleyen zamanlarda yer alacak. Bu demek olmuyor ki Tarkan'ı sevmiyorum ya da dalga geçiyorum... HER ŞEYİ KİŞİSEL ALGILAMAYIN!  amaç biraz da olsun eğlenmek.😊

Heh şimdi anlaştıysak isterseniz başlayalım berbat şarkılar listesine 😁



TOP 5


Nida - Of Diyorum


Severim aslında bu şarkıyı da ,
ne yaptın abla sen ya? 
senin o dilin neler söylüyor öyle? 😂



TOP 4


Doktor Erol Bey

Zor zamanlar atlattık be Türkiyem 😁


TOP 3


Mahmut Tuncer - I'm sorry

Bende sorryyy sorryyy :)




TOP 2 


Faruk K - Honki Ponki 

Sinirlerim bozuldu klfdskjfhdskjfh





TOP 1


Ajdar - Tuğba

Bu şarkı favorimdir hahjahahja ara sıra Tuğba adındaki 
kuzenime ses kaydı halinde gönderir deli ederim onu 😂

Ah Ajdar ah! Sen demiştin zamanında hiperstar olucam diye
bizim listelerin baş tacısın!! 








  Valla keyfiniz yoksa açın dinleyin 2 dk. sonra hiç bir şeyciğiniz kalmamış hatta istemsizce elinizi kolunuzu omzunuzu yada başınızı sallıyorsunuz 😂

Hadi bu kadar eziyet yer şimdi de gerçekten kulağınızın pasını alacak bir şarkı dinleyin. 



Barış Manço - Ömrümün Sonbaharında



ve Barış Manço'nun çok sevdiğim bir diğer şarkısını 
daha paylaşmak istiyorum 




Barış Manço - Bahçede Hanımeli


Işıklar içinde uyu Barış Abi....




Gülerken Barış Manço'ya gelince bi burukluk sardı beni... Güzel insandı nurlar içinde yatsın...


Yorumlar

  1. Ya gülmekten alamadım kendimi...Dediğin gibi barış abiyi koymasaydın da burukluk sarmasaydı içimizi. Ani değişiklik olunca duygular şaştı bi anda:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar berbat şarkılar listesi olsa da çok eğlendiriyor insanı dinlerken :))
      Evet Barış manço'yu eklerken sona bir kaç parçasını daha dinlemiştim baya bir allak bullak oldu duygular :)))

      Sil
  2. Aa! Ajdarı burda görcem hiç aklıma gelmezdi..😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ajdarsız beter şarkılar listesi hayal edemiyorum :)))

      Sil
  3. Erol beyi açmayı korktum kabus gibi hatıralarımda canlandı :)

    YanıtlaSil
  4. Ayy hepsini hatirliyorum beter degil besbeter hem de 😂😂😂. Ama Baris Manco bir taneciktir 😊

    YanıtlaSil
  5. tövbeler olsun ilk şarkıdaki abla neler söylüyor:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder