O Adam


  Merhaba Arkadaşlar,

 Bu yazımın size ulaşmasında emeği geçen sevgili dert anaları, Gülhan ve Aslı hanımlara teşekkür ettikten sonra; isterseniz bu yazıyı neden okuduğunuzu anlatayım.

 Dertli Dostum bloğunun sıkı takipçileri, kim olduğum hakkında eminim bir fikir yürüteceklerdir. Benim dert analarıyla ve dolayısıyla şu anda sizlerle tanışma maceram "zihnimde hala yazılmamış cümleler var" konusuyla başladı. Konu hakkında fikir sahibi olmayanlar, Bir Zihnin Çelişkileri yazısını okuyabilir. Ama ben gizem bozulmasın diye kim olduğumu belirtmek istemiyorum.
 Kendi görüşüme göre evren içinde bir dünyadır her insan. Ve  kendi içinde de başka bir dünya...
Kimliğimi size açıklamayacağım ama zihnimi size açacağım. Yazmak konusunda endişelerim vardı. Ve bu endişelerimin büyük kısmı dert anaları ve Dertli Dostum takipçilerinin sıcacık telkinleriyle ortadan kalktı. Bu tanımadığım bir kaç koca yürekli insana da, beni yüreklendirdikleri için minnettarım.




  Aslına bakarsanız sanırım bazı arkadaşlar da haklı. Yazamıyorum diyorum ama yazmaya başlayınca da kelimeler bir şekilde yolunu buluyor sırayla.
Ben, orta yaşlara yakın, kendince görmüş geçirmiş çarşıda, markette, otobüste, metroda ya da her hangi bir yerde denk gelebileceğiniz; adres sorduğunuz, teşekkür edip gülümsediğiniz, ama geçtikten sonra yüzünü bir daha hatırlamayacağınız sıradan biriyim. 
 Tabii benim de hayatımın bir dönem kesiştiği, hayatıma yön veren, beni şekillendiren ve bazen kuru bir elvedayla bazen sarılıp ağlayarak yollarımın ayrıldığı, şimdi birer yabancı olan ama iyi kötü bir şekilde hatırlanan bir çok anı var zihnimde biriktirdiğim.
Burada kim olduğumu söylemeden kendi hikayemi anlatacağım. Yakında sizlere, belki askerde gönderildiğim psikiyatrisin dediği gibi, 12 bölüm dizi film çıkar anlattıklarımdan.


A.C

Yorumlar

  1. Hoşgeldiniz aramıza demek istiyorum öncelikle . Sizi hatırladım evet 👍🏻 şimdi
    Hadi Bakalım 12 bölümlük hikayenizi merakla bekliyor olacağım.
    Bende yabancı sayılmam dert analarının renkli pudrasıyım 😂😂
    Kalın sağlıcakla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz balımmmm :) yakında ufaktan a.c isimli yazarımız kendini, yaşadıklarını, duyduklarını ve aklından geçenleri paylaşmaya başlayacak :)

      Sil
  2. Evet ben de hatırladım sizi. Bakın ne güzel yazıyorsunuz. Hep böyle devam edin. Dert anaları Gülhan ve Aso hanıma teşekkür ediyorum. Sizle tanışmamıza vesile oldular.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim yorumunuz için ibrahim bey :)
      inanın ki arkadaş gerçekten de harika yazıyor hatta bazen o kadar üst seviyeden yada bir başka dünyadan konuşurcasına yazıyor ki anlamadığım noktalar oluyor :))

      Sil
  3. Bencede her insan yeni bir dünya :) harika olmuş sagolun

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz :) arkadaş yorumlara gelmeye biraz çekiniyor açıkçası o yüzden onun yerine ben cvp vermek durumundayım. :) ama yorumların hepsini de okuyor tabi :)

      Sil
  5. Sabırsızlıkla bekliyor olacağım... Saygılarımla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sizin gibi sabırsızca bekliyorum o kafasının içindekileri sözcüklere dökmesini ne yalan söyleyeyim :)) bu arada teşekkür ederiz :)

      Sil
  6. Hosgeldiniz. Merakla bekliyoruz 😊

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. hoş bulduk :) sizde hoş geldiniz efenim :)

      Sil
  8. Rutinin dışında bir şeyler ortaya çıkacak hissine kapıldım. Ee tabii, teşviğin arkasında Dert Anası(ları) var ve bir de kendinizi ifade biçiminiz...
    İlgiyle takip ediyor olacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece biz değil arkadaşın dertli dostuma yazdığı sorunun altına sizlerden gelen yorumlar çok teşvik etti ve yüreklendirdi :) bende merakla bekliyorum neler çıkacak ortaya :)

      Sil
  9. Yazmak güzeldir, yeter ki kalemi eline al, klavyenin başına geç. Bekliyoruz sabırsızlıkla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizin gibi bekliyorum ne yazacak diye :))

      Sil
  10. Hoş geldin aramıza.İlk yazında seni okumuş ve Gülhan kızımın kanalıyla yorum yapmıştım. Bloğun hayırlı olsun.Bir ricam olacak. O da e-maille takip butonu eklemen. Ben bunu tüm çoçuklarıma rica ediyorum. Zira gmaile gelen bildirimlere bakmak benim için alışkanlık hâline geldi. Beni tanımak istersen ismime tıklaman yeterli oğlum. Takip edeceğim. Şimdiden hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ece hanım :) takip ve email butonlarını da ekledim.

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Ece Hanım, merhaba. Ben aynı zamanda buradayım. :) Yani bununla beraber Aso ile ikimize ait 3 blog oldu.:) Bu blog diğer dert anamız Aso'nun bloğu. Bu arkadaşımız da zaman zaman burada yazacak. Ayrıca GFC var. Ana sayfada hemen sağ tarafta görebilirsiniz takip butonunu. Çok teşekkürler destekleriniz için. Sevgiler.

      Sil
  12. İyice gizem kazanıyor bu hikaye. Herkes sıradandır ön sıradan olmayı dene :) teşekkürler. Tekrar hayırlı olsun blogunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sıra mıra anlamam arkadaşım sahnede takılıcam banane banane :)

      Sil
  13. Ben bu gizemli duruma geçte olsa yetiştim :) Yazılara böyle heyecanlar katmanın ayrı bir havası var :) Arkadaşın yazılarını bekliyoruz... Bu arada bloğunuz yeniymiş hayırlı olsunn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende gizemi severim ama meraktan da çatlayacak hale de geliyorum o yüzden fazla gizem iyi gelmiyor bünyeme :))) çok teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil
  14. hayırlı olsun blogunuz :) samimiyetinizi seviyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder